Semuanya yang terbaik

Only a few days left, and everything is in the way they should be.  Shirt, shoes, things, things and more things all ready. Forms all ready too. Yang tinggal cuma hati dan perasaan serta kemahuan diri ini. Baru semalam aku rasa sangat yakin dengan diri sendiri namum hari ni, bila aku bangun tidur, ada satu perasaan yang muncul. Tak tau la nak cakap macam mana tapi ianya lebih kepada rasa bersalah dan berat hati.

Mungkin semua ini hanya sementara sebab di saat aku melangkah je kaki ke matrik nanti aku akan tanam azam untuk belajar, belajar dan belajar di tambah dengan seronok. Sebab kalau kita lakukan sesuatu tanpa rasa rela hati dan rasa seronok ia tak akan mendatangkan hasil yang memuaskan.

Hanya ada beberapa hari je lagi dan bermulalah perjalanan hidup aku yang seterusnya. Pengajian tinggi. Belajar di tahap ini seharusnya aku memberikan 110 peratus tumpuan dan usaha terhadap segalanya yang bakal di tempuhi. Doa aku semoga aku sentiasa tabah dan bersedia menghaddapi segala kemungkinan dan cabaran nanti.

SALAM BUAT SEMUA

Share:

0 comments

Komen anda adalah di hargai :D