Appoinment dengan hospital ...

11:55 AM Hasnul Adin 0 Comments

Hari ni pagi2 lagi dah kuar rumah, ada appoinment dengan doktor. Ini pemeriksaan lanjutan aku untuk masalah kaki aku. Kalau xtau sakit ape, tnye ye(malas nk story dh). Nasib x baik, resultnye penykit kembali menghantui. Tapi x parah pon. Hehe ... Atas nasihat doktor, aku disuruh berhenti mengambil ubat dan cuba kawal diri. Kawal dari segi ape ?
  • Pemakanan. (Hehe); yang ini no hal punye la ...
  • Bersenam, mesti. Heee; ini ada prob ckit.
Hemmm ... Next apoinment bulan 12. Lambat lagi. Cukup2 la. Malas nak fikir hal ni. Yang penting jaga pemakanan dan senaman mesti ada. Berat badan pon dah len mcm je.(Naib baik ak tinggi).

Walauapapun, BERITA ni tak tau la nak klasifikasikan sebagai berita baik ke buruk. Akhirnya, rayuan Program Matrikulasi keluar dan Alhamdulillah keputusannya positif.

No Kad pengenalan 92083108xxxx



Tahniah! Anda telah ditawarkan ke Program Matrikulasi,
Kementerian Pelajaran Malaysia. 
Program Pengajian Dua Tahun
MOO1-Sains

Macam mane ye. Tak tau nak buat keputusan la. Samada ke UiTM atau ke Kolej Matrikulasi. Nasib baik Cikgu Ramsul sudi mmembantu dan memberi pendapat.

Dalam masa beberapa hari lagi, Insyallah keputusan akan dibuat. Masih ada masauntuk membuat keputusan.

You Might Also Like

0 comments:

Komen anda adalah di hargai :D

Powered by Blogger.