Aku pun nak demam jugak

12:45 AM Hasnul Adin 2 Comments

Paham2 je la demam ape kan. Kalau aku masuk UiTM mesti sempat nak tgk sekurang2 nye sampe habis peringkat kumpulan. Huha. Tapi realitinye aku akan ke Kolej Matrikulasi, isnin nanti. Tak mengape kot, kat matrik nnt ade la tv. Tapiu kat sane aku nak tumpu stady. Huahaha. Berkorban tahun ni, mungkin 4 tahun lagi bley tgk penuh. Hoho.

Walauapepun, pasukan pilihan aku dulu, kini dan selamanya adalah

 

Ya, inilah pasukan pilihan aku. Ramai kata tahun ni England tak akan pergi jauh.  Tapi aku tak peduli semua tu. England tetap pilihan aku dari piala dunia yang pertama aku saksikan.

Aku tetap yakin dengan gandingan yang ada dalam pasukan.

Goalkeepers: Joe Hart (Manchester City), David James (Portsmouth), Robert Green (West Ham).

Defenders: Leighton Baines (Everton), Jamie Carragher (Liverpool), Ashley Cole (Chelsea), Michael Dawson (Tottenham), Rio Ferdinand (Manchester United), Glen Johnson (Liverpool), Ledley King (Tottenham), John Terry (Chelsea), Matthew Upson (West Ham), Stephen Warnock (Aston Villa).

Midfielders: Gareth Barry (Manchester City), Michael Carrick (Manchester United), Joe Cole (Chelsea), Steven Gerrard (Liverpool), Tom Huddlestone (Tottenham), Adam Johnson (Manchester City), Frank Lampard (Chelsea), Aaron Lennon (Tottenham), James Milner (Aston Villa), Scott Parker (West Ham), Theo Walcott (Arsenal), Shaun Wright-Phillips (Manchester City).

Forwards: Darren Bent (Sunderland), Peter Crouch (Tottenham), Jermain Defoe (Tottenham), Emile Heskey (Aston Villa), Wayne Rooney (Manchester United).  

Walaubagaimanapun rumah saya tiada astro, jadi kene tgk kat RTM je la. Tq kat RTM kot. Terbaik dalam siaran sukan.

You Might Also Like

2 comments:

  1. hidup brazil. go brazil. come on luis fabiano. england is a loser

    ReplyDelete
  2. adess ... same kaler la plak ... hoho ...
    England la wehh ...

    ReplyDelete

Komen anda adalah di hargai :D

Powered by Blogger.