Pesanan Pagi Untuknya



Katanya semalam, dia terasa seperti aku cuba menjauhkan diri dan cuba sembunyikan sesuatu daripada dia. Terkejut sungguh aku. Tak sangka dia rasa macam tu. 

Kemudian aku sedar, salah aku juga. Tidak menyapanya bila perlu. Diam seperti dia tiada apa-apa. Menunggu dia, bila sebenarnya aku yang perlu gerak dulu, bertanya khabar dan berita. Bagaimana hari-harinya. Ada apa yang ingin dicerita.

Maka pagi ini, aku hantarkan pesanan ringkas. Ku ucapkan selamat pagi dan doakan agar harinya berjalan dengan baik. Moga-moga, harinya akan lebih ceria. Moga-moga, sedikit usaha ku ini bawa tenang pada hatinya.

For her to smile, meant the world for me. :)

                     


Nota 1: If you're reading this (maybe one day), I'm sorry for being insensitive.

Share:

0 comments

Komen anda adalah di hargai :D