Alumni KMPk: Sebuah Penghargaan dan Realiti

















Sebelum berbuka, aku nak up post penghargaan daripada AJKO sorang ni.
















Ya. Aku penat, aku tak tunjuk. Pada Alumni lain pun aku pesan benda yang sama. Alumni kena tenang dan bertenaga. Sebolehnya simpan penat tu bila berada di hadapan AJKO.

Ada yang bertanya;

"Abg Noi tak penat ke?"

"Penat je. Gila tak penat."

"Penat apa asyik gelak ketawa, riang ria membahan orang?"

"Penat aku tak tunjuk dan membahan tu adalah salah satu cara aku recharge. Aku membahan, buat lawak untuk kita semua. Bila kita sama sama gelak, aku jadi seronok. Hilang penat tu sekejap."

Senyum, beb. Depan ibu bapa ke, pelajar ke, AJKO ke, pensyarah ke, have to show yang kita ni luar biasa. Orang biasa tak buat kerja macam ni.

Kudos to Bear for this appreciation post. Hampir menitis air mata ku terharu. Sobs sobs.

Nota: Post di Facebook.



Share:

0 comments

Komen anda adalah di hargai :D