Ganu Trip #1: Need to Write About It


"Noi, jangan lupa tulis something pasal trip kita. Gambar bagi banyak dah ni."

Maka aku pun melepaskan nafas berat. Nak menulis sekarang ni, tak mudah dah sebenarnya. Masa terlalu mencemburui. Ruang menulis sangat terhad sejak mula bekerja sepenuh masa ni.

Sedangkan event pasal yang pertengahan Februari pun aku masih tak sempat nak tuliskan sesuatu, apa lagi yang ini.

Tapi, I believe that I have to make time. Bukannya tunggu ada masa baru nak tulis. Tapi kena make time. Allocate time. Usahakan bagi ada masa.

Macam yang korang tengah baca ni lah. Aku tulis time rehat, lepas solat tadi. Sambil baring baring tu, menaiplah aku dalam tempoh yang terhad ni. Bila fikir fikir balik, memang gitulah aku. Time nak rehat, time nak tidurlah biasanya idea menulis tu laju je keluar. Sampai akhirnya, rehat kemana, tidur pun lewat jadinya. Ehek.

Untuk trip ke Terengganu ni, nak tak nak kena juga aku tuliskan perkongsian. Sebab banyak yang berlaku.

Daripada hampir terlepas nak naik 'berjudi' kat Genting. Dapat jumpa semula 'adinda' yang lari bawa diri. Sampailah merengkuh tepi jalan sejam dua sebab terlampau petak. Itu semua, kenangan.

#terengganu
#perang
#teamrindukmpk

Share:

0 comments

Komen anda adalah di hargai :D