Masih kah kau berdoa ??

9:02 AM Hasnul Adin 0 Comments

Tinggal lagi sebulan lebih je kot untuk sem 1 kat kmpk ni ... pejam celik aku pon dah x sedar masa mmg pantas berlalu. Tau tau bulan depan dah start US dah. Persediaan ?? Jangan ditanya ... hak3

Sepanjang aku dok kat kmpk x pernah lagi aku post something on this blog of mine, x pernah story life abru kat sini, kawan2, sahabat2, ape lagi ntah ...So, today aku naik gila ckit sebab cuti raya kejap jew US dah dekat ...







Ahaaa ... sape ni ??? Ni la namanya sahabat ...


Ahahaha ... di cameron, rombongan KMM ...

Kehidupan disini memg Alhamdulillah setakat ni terindah la kan. Ada kawan2 yang memahami dan saling hormati dan sahabat2 yang setia dan sedia membantu. Mungkin Allah hendak tunjukkan bahawasanya Dia sememangnya Maha Adil. Alhamdulillah, kini apa yang aku doakan termakbul. Amin ~~

You Might Also Like

0 comments:

Komen anda adalah di hargai :D

Powered by Blogger.